سوالات متداول خریداران

سوال : چگونه کالایی را در سایت کندی خریداری کنم؟
پاسخ : شما با انتخاب محصول و انتقال به سبد خرید می توانید نسبت به پرداخت بهای کالا و هزینه پستی اقدام نموده و محصول خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید.

سوال: آیا برای خرید کالا نیاز به ثبت نام در سیستم هست؟
پاسخ: به منظور درج مشخصات و آدرس تحویل کالای خریداری شده بایستی نسبت به ثبت نام در سایت اقدام نمائید.

سوال : چگونه می توانم از سایر خدمات سایت بهره مند شوم؟
پاسخ : شما می توانید با مراجعه به قسمت خدمات ویژه نسبت به ثبت درخواست خدمات ویژه اقدام نموده تا کارشناسان ما در اولین فرصت نسبت به تماس با شما اقدام نمایند.

سوال : در صورتی که بعد از پرداخت درگاه بانکی با پیام خطا در عملیات بانکی مواجه شدم چکار کنم؟
پاسخ : معمولا بخاطر ترافیک شبکه بانکی و مشسکلات اینترنت ، ممکن است این اتفاقات رخ دهد که معمولا پس از ۲۴ ساعت وجه از طریق سیستم بانکی به حساب شما عودت داده خواهد شد. بهتر است عملیات بانکی را در ساعات اولیه بامداد (۱۲ شب) بدلیل بروز رسانی شبکه بانکی انجام ندهید. در هر صورت اگر وجه به حساب شما برنگشت با کارشناسان کندی تماس بگیرید تا نسبت به پیگیری موضوع اقدام گردد.

سوال : اگر ۷۲ ساعت بعد از خرید ، کالا بدستم نرسید باید چکار کنم؟
تا زمانی که سایت از دریافت و رضایت کالا توسط مشتری مطمئن نگردد نسبت به تسویه با فروشنده اقدام نخواهد شد. در این مدت وجه شما به امانت در حساب سایت خواهد بود و در صورت عدم رضایت شما از محصول وجه به حساب شما عودت خواهد گردید.

سوال : بعد از انجام خرید و پرداخت وجه نسبت به خرید پشیمان شده ام چکار کنم؟
پاسخ : اگر قبل از ۱۲ ساعت از خرید گذشته است بلافاصله با کارشناسان کندی تماس گرفته تا اگر کالا ارسال نشده است نسبت به حذف خرید اقدام شده و وجه به حساب شما عودت داده شود.

سوال: در صورتی که کالایی که خریداری کرده ام با مشخصات موجود در سایت تفاوت داشت چکار کنم؟
پاسخ: شما تا ۲۴ ساعت از زمان تحویل کالا فرصت دارید نسبت به اعلام مغایرت در سایت از طریق ارسال پیام اقدام نمائید تا موضوع بررسی گردد. لازم بذکر است تا زمان مشخص شدن کامل موضوع و رفع ابهام وجه شما در حساب سایت بصورت امانت نگه داشته شده و به حساب فروشنده واریز نمی گردد.
دقت داشته باشید که برخی محصولات مثل صنایع دستی امکان تولید ۱۰۰ % مشابه همدیگر نبوده و اختلافات جزئی مشمول مغایرت و عودت محصول نمی گردند.

سوال : تا چه زمانی می توانم نسبت به تائید دریافت کالا اقدام نمایم؟
پاسخ : خریدار باید بعد از دریافت کالا نسبت به اعلام وضعیت کالا اقدام نماید و بعد از ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا بصورت اتوماتیک پایان خرید اعمال شده و با فروشنده تسویه حساب می گردد.

سوال: چرا برخی کالاها در سایت قیمت متفاوتی دارند؟
پاسخ : کندی یک بازارچه داد و ستد کالا است و وظیفه ما اطمینان از خرید مطمئن و حفاظت از وجه شما بصورت امانت تا زمان رسیدن کالا به دست شما می باشد و تا زمانی که از تحویل محصول به دست شما اطمینان حاصل نکند نسبت به واریز وجه به حساب فروشنده اقدام نخواهد کرد. در مورد قیمت گذاری فروشندگان نسبت به قیمت اجناس اقدام نموده و شما می توانید کالاهایی را که قیمت مناسب تری دارند خریداری نمائید.
لازم بذکر است سایت کندی هیچ مسئولیتی در قبال قیمت کالا نداشته و تنها خرید و رسیدن کالا با مشخصات مندرج در فروشگاه سایت به دست شما را تضمین می نماید. پس در خرید خود دقت کافی را اعمال نمائید.

سوال : اگر به هر دلیلی بعد از پرداخت ، فروشنده نسبت به ارسال کالا انصراف دهد چه خواهد شد؟
پاسخ : اگر تا مدت ۴۸ ساعت از زمان پرداخت پیامکی مبنی بر “ارسال بار توسط فروشنده” از طرف سایت برای شما ارسال نشد با سایت کندی پیام داده تا نسبت به حذف عملیات خرید و عودت کامل وجه به حساب شما اقدام گردد.

“”امیدواریم از خرید خود در سایت کندی لذت ببرید””